7. august 2015

Mød Teltcampisterne: Tina tager afsted med teltet som singleforældre.

Tina Skov Hansen camperer alene med sine to store børn, både i Danmark og i udlandet.

Tina med døtrene Nana og Sofia.
- Teltcamping er en god og billig ferieform. Jeg har et stort skønt telt fra Eureka!, så jeg har mulighed for, at børnene også kan tage en ven med. Min ældste datter Nana er voksen og flyttet hjemmefra, så i de lange ferier er det kun den yngste Sofia og jeg, der tager afsted. Men Nana vil stadig gerne med en gang imellem.
Tina og Sofia forbereder maden.
- Jeg er ikke luksuscampist, men heller ikke sådan helt ’back to nature’ campist. Jeg vil helst ikke have mere udstyr med, end der kan være i min Skoda, uden tagboks og trailer. Jeg har kun camperet i eget telt et par år, men elsker det. Tidligere lejede vi os frem på campingpladserne, så jeg har længe ønsket, at få mit eget telt.
Fælleshygge foran teltet.
- Som enlig mor er teltlivet en rigtig god måde, hvorpå jeg kan møde andre mennesker og knytte nye venskaber. Teltcampister er meget sociale og utroligt flinke. 
Socialt samvær med andre campister.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar