27. september 2016

Nyhed i 2017: Stort nyt Telt-center i Horsens.

Camping & Fritid i Horsens flytter i nye lokaler. Grundet den store fremgang i virksomheden, både i den fysiske butik i Horsens, men også i den stærkt voksende webshop, er virksomheden nød til at flytte til større lokaler.


Niels Meldgaard Lund-Nielsen far CF Horsens
Niels Meldgaard Lund-Nielsen fortæller at flytningen af butikken vil ske henover vinteren, hvor der er forholdsvis stille i campingbranchen. Et besøg i butikken i Horsens giver et ret godt billede af en virksomhed, der trænger til mere plads.

Der er trængsel på hylderne i butikken.

Nyt Teltcenter i 2017

Virksomheden i Horsens har i de nye lokaler ligeledes valgt, at der skal være endnu mere fokus på teltcampisterne. Niels Meldgaard Lund-Nielsen fortæller at virksomheden har haft mange udfordringer med, at have en permanent udstilling af telte i de eksisterende lokaler. Dels er lokalerne for små til en indendørs udstilling af telte, og dels har butikken fået stjålet en række telte, når de har stået opstillet på græsarealet lige udenfor butikkens vinduer. desuden har det i våde perioder været meget mudret omkring de udstillet telte.


Det bliver nu ændret i de nye lokaler, hvor Camping & Fritid Horsens til foråret vil lukke op for et helt nyt teltcenter. Udstillingen vil stadig være udendørs, men bag indhegning, og med et fast underlag med græsarmeringsfliser. Udstillingen vil komme til at bestå af en udendørs del med en lang række telte fra både Kampa og Outwell, som vi kender det fra de engelske butikker. Efter et besøg ved de udstillede telte vil man kunne forsætte indendør, hvor det vil være muligt at kigge på forskelligt udstyr.

CF Horsens vil bruge den engelske model for teltudstillinger.
Her er det billeder fra Cross Camping, som vi besøgte i 2015.

Nyheder fra Outwell i 2017

På spørgsmålet om Niels Meldgaard Lund-Nielsen kan løfte sløret for nogle af nyhederne fra Outwell i 2017, er svaret nej. Desværre kan virksomheden ikke endnu afsløre nyhederne fra Outwell. men Niels Meldgaard Lund-Nielsen kan dog berolige alle Outwell entusiaster med, at ændringerne måske ikke helt er så voldsomme, som andre forhandlere har givet udtryk for i de sociale medier. Sædvanen tro vil Outwell komme med en række nye produkter og designs, samt en række rokeringer i farven på de forskellige teltmodeller. Alt i alt bliver det et spændende program, hvor forhandlerne som noget nyt, bl.a. også vil have mulighed for at oplyse R-værdien på en række af Outwell's liggeunderlag. R-værdien er et tal, der utrykker hvor godt et liggeunderlag kan isolere mod kulden nedefra.

Programmet fra Outwell i 2017 kan endnu ikke afsløres.

Et Teltcenter i Jylland dækker et 'hul' i markedet

De fleste teltcampister vil kunne nikke genkendende til frustrationen over, at der ikke findes et sted i jylland eller på Fyn, hvor det er muligt at se og opleve teltene inden et køb. Der har længe været et behov for en slags showroom eller en forhandler med en ordentlig teltudstilling. Det blev hermed Camping & Fritid i Horsens, der greb muligheden for at imødekomme dette behov. Teltcenteret skulle gerne stå klar i foråret, når de nye produkter lander på hylderne i butikken. Åbningen vil blive markeret med en slags åben hus for kunderne, detaljerne herom vil følge senere.

Med det nye Teltcenter i Horsens, og de mange nyheder fra både Kampa og Outwell som er i vente, skulle det gerne blive et rigtigt godt år for teltcampisterne i Jylland og på Fyn.


Links:

Camping & Fritid Horsens - http://www.cfhorsens.dk/


Skrevet af: Janice Hansen




1 kommentar:

  1. Jeg er nå fullstendig finansiell fordi jeg lånte fra LFDS. Jeg vil bringe dette til kunngjøringen til publikum om hvordan jeg kom i kontakt med LFDS etter at jeg mistet jobben og ble nektet lån av banken min og andre økonomiske institusjon på grunn av min kredittscore. Jeg kunne ikke betale barnas avgifter. Jeg sto bak på regninger, i ferd med å bli kastet ut av huset på grunn av min manglende evne til å betale husleien. Det var i løpet av denne perioden barna mine ble tatt fra meg av fosterhjem. Så bestemte jeg meg for å søke etter midler på nettet der jeg mistet $ 3707 som jeg lånte fra venner som jeg ble dratt av av to online låneselskaper. Inntil jeg leste om: Le_Meridian Funding Service (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) et sted på internett, var fortsatt ikke overbevist på grunn av det jeg har vært igjennom før en slektning av meg som er presteskap også fortalte meg om den pågående låneplanen til LFDS til en veldig lav rente på 1,9%% og nydelige avdragsbetingelser uten straff for mislighold av betaling. Jeg har ikke noe valg enn å også kontakte dem som jeg gjorde gjennom tekst + 1-989-394-3740 og Herr Benjamin svarte tilbake til meg. Den dagen var den beste dagen i livet mitt som aldri kan glemmes når jeg motta et kredittvarsel på $ 400 000,00. Usd-lånebeløp jeg søkte om. Jeg benyttet meg av lånet effektivt til å betale opp gjelden og starte opp en bedrift, og i dag er jeg og barna mine så glade og oppfylle. Du kan også kontakte dem via e-post: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) WhatsApptext hjelpelinje: + 1-989-394-3740 Hvorfor gjør jeg dette? Jeg gjør dette for å redde så mange som trenger et lån for ikke å bli offer for svindel på internett. Takk og Gud velsigne dere alle, jeg er Oleksander Artem fra Horizon Park BC, Ukrain.

    SvarSlet